تجربیـــات و آموختـه های من

My Experiences and Learnings
تجربیـــات و آموختـه های من
طبقه بندی موضوعی

تغییر سایز فونت ها در ابزار فایرباگ

جمعه, ۱۶ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۴۰ ب.ظ

شب گذشته، بر اثر خستگی  زیاد،نمیدانم چه کردم که سایز فونت در فایرباگ بسیار کوچک شد!

هرچه + Ctrl گرفتم،سایز صفحه ی مرورگر و سایتی که در آن بودم،بزرگ میشد،و فایرباگ ذره ای تغییر نمیکرد!

یک سرچ فارسی زدم،با این عنوان "تغییر اندازه فونت ها در فایرباگ" به هیچ نتیجه ای نرسیدم!

متاسفانه...!

یک سرچ انگلیسی با عنوان" ?how to resize font in Firebug 2.06 " زدم و تا دلتان بخواهد رفرنس انگلیسی داشتیم!

به همین دلیل سریعا آمدم تا در بلاگم این موضوع را منتشر کنم که دیگر فارسی زبانی به دنبال رفرنس انگلیسی نروند برای حل این مشکل؛

:-)

فایرباگ چیست؟

فایرباگ یک ابزار قدرتمند و افزونه در مرورگر فایرفاکس ،برای طراحان وب سایت است،که با استفاده از آن میتوانند خط به خط کدهای سایت را مشاهده کرده و آنها را تغییر داده و نتیجه این تغییرات را به صورت آنلاین در همان سایت،ملاحظه نمایند.

آموزش بسیار عالی به زبان فارسی از سایت دات نت تیپز

سایت خود فایرباگ

 تغییر سایز فونت ها در فایرباگ :

  1. بر روی آیکن خود فایرباگ کلیک راست کنید.
  2. از منوی کشویی باز شده ،گزینه Text Size
  3. Increase text size
به همین سادگی مانند تصویر.



  • زینب جهان بخش

firebug

font

resize

فایرباگ

وب

نظرات  (۱)

  • میثم هوشمند
  • باگ جالبی بود؛
    ممنونم از انتشار راه حل
    پاسخ:
    سلام آقای هوشمند..
    خواهش میکنم.

    بعد از انتشار این پست،باخودم که فکر کردم ،دیدم که حل این مشکل سخت هم نبودا!!!
    منتهی به دلیل شدت خستگی دیگر مغزم کار نمیکرد :-)
    اما یکی از اهداف  بلاگ مای جهان این هست که هرآنچه که به زبان فارسی موجود نیست را منتشر کند حتی اگر ساده باشد آن جواب؛

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی