تجربیـــات و آموختـه های من

My Experiences and Learnings
تجربیـــات و آموختـه های من
طبقه بندی موضوعی

نکات استخراجی از ختم قرآن کریم ماه مبارک .

چهارشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۳، ۰۲:۵۳ ب.ظ

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت یکایک دوستان؛

روزتان بخیـــــر.

نکات و معانی آیه های قرانی که شما از احزاب خوانده شده خود استخراج کرده و در بخش نظرات کامنت کرده بودید را در یک فایل PDF جمع آوری کردم .

درصورت تمایل میتوانید فایل را دانلود کرده و استفاده نماییـــد.

تصویر ابتدای پست نیز،منتخب تصاویری هست که از روز اول ماه مبارک رمضان تا روز سی ام در هر یک از پست ها قرار داده شد.

منتخب بودنش هم بنا به نظر خودم بود که این تصاویر را از همه بیشتر دوسشون داشتم :-)

امیدوارم که این ختم قرآن یک خاطره ی شیرین و به یاد ماندنی شده باشد برای شما .

برای بنده که یک خاطره ی جذاب و به یادماندنی شد به دلیل اینکه هر فردی که او را از طرحم مطلع می کردم،بلافاصله میگفت: نمیشــــــــــه! سختــــــــــــــه! ولـــــی شد :-)

ممنون از مساعدت و همراهی شما.

دریافت فایل نکات استخراجی ختم قران کریم 93.


  • زینب جهان بخش

ختم قرآن

نظرات  (۳)

  • میترا لطفی
  • Thanks
    پاسخ:
    ur welcome
  • میثم هوشمند
  • خدا قوت
    در این سی روز قرآن خواندن را با دید تفحص و تدبر خواندیم
    کم و بیش داشت
    اما شد یک خاطره و یک تجربه ی شیرین و متفاوت

    نیازی نیست برای بانی اش دعای خیر کنیم
    اما خدا خیرتان دهد
    متشکریم
    پاسخ:
    شب شما بخیر
    ممنونم.

    خداراشکر که با دید تدبر خواندید؛
    این اتفاق خیلی خوب وبزرگی ست.
     و خوشحالم که به عنوان خاطره خوب ازش یاد میکنید .

    ممنونم
    خواهش میکنم.


    بسیار ممنون از ذوق و سلیقه ای که بخرج دادید و برای کار ، ارزش قائل هستید
    پیشنهاد میکنم یه برنامه ی سبک تر برای نهج البلاغه هم درنظر بگیرید
    یا حق
    پاسخ:
    شب شما بخیر؛

    خواهش میکنم ممنونم.
    من که استقبال میکنم و البته شرکت هم میکنم.
    منتــهـــــــی
    پیشنهاد که زیاد هست آقای موذنی!قبل از شما هم یکی دیگر از دوستان پیشنهادی را مطرح کردند،منتهی در درجه ی اول بحث زمان و تایم آزاد هست و در درجه ی دوم که استقبال و مشارکت بچه ها که خیلی هم مهمه.
    انشاالله برای یکی دو هفته ی آینده کمی سرم خلوت تر بشه خودم فیدبک میگیرم ببینم که چه طور هست ....

    متشکرم .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی