تجربیـــات و آموختـه های من

My Experiences and Learnings
تجربیـــات و آموختـه های من
طبقه بندی موضوعی

AoA Audio Extractor & Subtitle Tools

سه شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۲۲ ب.ظ

گاهی اوقات انقدر ذهن انسان مشغول میشود که خیلی مطالب بدیهی را فراموش میکند یا بهتر بگویم: بهشون  اصلا دیگر توجهی نداره!

قرار بود یکسری ویدئوی آموزشی رو زیرنویس بزنم.

AoA Audio Extractor  نرم افزاری به منظور استخراج فایل های صوتی، موزیک های پس زمینه و … از فایل های ویدئویی می باشد. به کمک این نرم افزار می توانید هر بخش دلخواه فایل صوتی موجود در یک فایل ویدئویی را استخراج نمایید. به علاوه می توانید اعمالی نظیر تبدیل و ضبط فایل صوتی را نیز انجام دهید.
هنگام استخراج صوت ویدئو با این خطا مواجه شدم ...!

برنامه این فایل را نمی تواند باز کند.
مشکل در چه بود؟!
درسته!

مشکل در نام فایل بود که به فارسی گذاشته شده بود.
وحالا بعد از رفع مشکل :


و در ادامه میتوانید با استفاده از نرم افزار Subtitle Tools صوتی را که استخراج کرده اید را تبدیل  کنید به زیرنویس برای ویدئو ی موردنظر.

نحوه کارکرد Subtitle Tools

  • زینب جهان بخش

گوناگون

AoA Audio Extractor

Subtitle Tools

نظرات  (۱۱)

خدا خیرتون بده، این اروره پدر مارو در اورد.مرسی
پاسخ:
خواهش میکنم.
خب میپرسیدین از بنده !!! :|
  • مهندس کوچولو
  • زینب بانو خوشم میاد عین خطای وارده رو پست کردی.
    عزیزم لینک وبلاگ دیگر دوستان در پیوندها درج بشه  بدک نیست.






    پاسخ:
    درسته .عین خطایی که بود که برام  اتفاق افتاد..
    خانم مهندس وبلاگ نو پا هستش ...
    انشاالله با کمک دوستان بهتر و بهتر میشه...
    ممنون از نظرت.

  • مصطفی مولوی
  • سلام.
    چقد قالب تیره هست؟؟؟؟

    روشن زندگی کنید...
    پاسخ:
    سلام جناب مولوی
    لطف کردید .
    چشم .نظرتون میره در دست بررسی ;)

    سلام
    منظورتان از بدیهی این هست که فارسی بودن نام فایل یا فولدر را فراموش کردید؟
    اگر پاسخ بله هست باید بگم که نه اینطور هم نیست
    هستند برنامه هایی که از کاراکترهای یونیکد در آدرس دهی پشتیبانی می کنند و آنوقت دیگر چنین مشکلی در حین استفاده از برنامه پیش نخواهد آمد!

    پاسخ:
    سلام.
    بله منظورم فارسی بودن نام فولدر بود.
    کلام شما متین..
    بله هستن این نوع برنامه ها.
    به هرحال اشتباه پیش میاد چه بدیهی چه غیر بدیهی چه برای من که تازه کار هستم چه برای حرفه ای ها!!

  • نسیم منافی
  • سلام زینب جان
    منتظر مطالب جدیدت هستم...
    موفق باشی دوست من .
    لینکت کردم اگه دوست داشتی  لینکم کن.

    پاسخ:
    سلام نسیم جان.
    بله حتما..
    ممنونم
    البته که لینک میشی :)
  • شیما اسلامی فر
  • سلام زینب جانـــــــــــــ مبارک باشه افتتاح وبلاگت
    هر روز موفق تر از دیروز دوستم ;)
    پاسخ:
    سلام شیما جان. ممنون
    مرسی :)
    تبریــــــــــــــــک زینبی :D
    امیدوارم بترکونــــــــــی :D
    پاسخ:
    ممنون مرسی :)

    سلام خانم جهان بخش
    اول از این تریبون هم تبریک میگم وبلاگ خوبتون رو :)
    حالا میریم سراغ سؤالی ک دارم ↓

    شما تو متن ذکر کردید ک نام فایل به فارسی بوده، ولی من عکسها رو که نگاه کردم به نظرم اومد که نام خود فایل فارسی نیست؛ بلکه نام پوشه ای فارسیه ک فایل مورد نظر توش قرار داره

    البته اگه نام فایل اونطوری ک من متوجه شدم Content Types.wmv باشه
    شما نام پوشه رو از حالت فارسی به learning تغییر دادید و مشکل برطرف شد
    پس همین میتونه یک مشکلی باشه در متن ارسالیتون( نام فولدر فارسیه، نه نام فایل)

     

    حالا اگه فرضاً نام خود فایل فارسی بود ، باز هم این مشکل روی میداد؟
    چون ممکنه برنامه فقط به فرمت فایل(wmv) کار داشته باشه نه نامش

    پاسخ:
    سلام آقای یکتا.
    تشکر .لطف دارید شما.
    دقیقا! نام فولدر فارسی بود نه نام فایلی که ویدئوها در آن موجود هستند.
    فولدری بود با نام فارسی که درآن فولدر دیگری بود با نام انگلیسی که در این فولدر ویدئوهای مورد نظر بودند.
    تشکر از دقت نظرتون:|

    مشکل این بوده که برنامه از یونیکد پشتیبانی نمی کرده!
    ضمنا اگر برنامه با فرمت مشکل داشته باشد, عموما برنامه نویسش انقدر مخاطب را دست کم نمی گیرد که پیام خطای نامربوط نمایش دهد؛ خیلی راحت میگه که File Format is insupported مثلا!
    پ.ن:تشکر از همکاری به عمل اومده!!!

    نشد دیگه خانم جهانبخش! باز به مشکل خوردیم! :D

    منظور من در مورد فرمت نبود بلکه نام فایل رو دارم میگم

    مثلاً فرض کنید نام فایل به جای  Content Types.wmv

    بود ☚ محتوا.wmv
    (فرمت همون wmv ، ولی نام فایل فارسی)

    در این حالت آیا باز هم با مشکل مواجه میشدیم؟ (برنامه ایراد میگرفت؟)

    پاسخ:
    مشکل عدم آگاهی از تعریف یونیکد می باشد ;)
    برنامه از یونیکد پشتیبانی نمی کند!
    وگرنه اسم  فایل و فولدرها صحیح بوده!
    دقیقا همین خطا دوباره اعلام میشود!!!

    یونیکد؛ یک استاند‌ارد‌ی‌ بین‌‌المللی بر‌ا‌ى‌ تبادل‌ ‌اطلا‌عات‌ چندزبانه است.به هر یک از حروف، اعداد یکتایی مستقل از محیط سیستم عامل و برنامه و زبان اختصاص می‌دهد. می‌تواند تمام حروف زبان‌های مختلف دنیا را در خودش جای دهد و به هر کدام از این حروف کد یکتایی اختصاص دهد.امروزه بسیاری از شرکت‌های دنیای کامپیوتر این استاندارد را پذیرفته اند و تقریبا تمامی برنامه های کاربردی جدید از این سیستم کد گذاری حمایت میکنند .این مسئله برای ما فارسی زبان‌ها نیز موقعیت مناسب ایجاد کرده و می‌توانیم در عرصه اینترنت مطالب خود را به زبان فارسی منتشر کنیم یا  قرار دادن آن درصفحه وب و یا استفاده از زبان‌های دیگر مانند عربی ... این مسئله فرایند ایجاد وب سایت ها و برنامه های فارسی را بسیار آسان تر و کم هزینه تر کرده.

  • میثم هوشمند
  • آقایان خانم ها!
    کلا این طوری لحاظ کنید که
    این برنامه از فرمت یونیکد در قسمت خواندن "مسیر فایل - یعنی شامل درایو کلیه ی فولدرهای منتهی به فایل نام فایل و حتی بخش فرمت فایل-" پشتیبانی نمی کند

    نکته ی بعدی, بحث فرمت محتوای فایل - یعنی نحوه ی نوشته ی شدن اطلاعات در داخل فایل- با فرمت فایل که در انتهای نام آن ذکر می شود هیچ ارتباطی ندارد.

    مثلا شما یک فایل با فرمت .docx را به فرمت .zip تغییر دهید بعد همان فایل را باز کنید, چی می بینید؟

    هر چی که می بینید؛ برنامه ی word و winrar هم همان را می بینند؛ در واقع فرمت فایل که در پایان نام فایل می آید صرفا برای تفکیک ظاهری فایل از هم دیگر هست و اینکه بتوانیم مشخص کنیم که فایل با فرمت ایکس توسط برنامه ی ایگرگ باز شود و فایل با فرمت دبلیو با برنامه ی ضد
    و السلام علی من اتبع الهدی! :)
    پاسخ:
    تشکر از همکاری شما .

    و من الله توفیق :)

    پ.ن:این برنامه از فرمت یونیکد در قسمت خواندن "مسیر فایل - مسیر فایل یعنی:نام درایو, کلیه ی فولدرهای منتهی به فایل,نام فایل,بخش فرمت فایل-" پشتیبانی نمی کند.
  • میثم هوشمند
  • بله خانم جهان بخش دقیقا منظور من هم همین بود
    ممنون از ویراست جمله!

    پاسخ:
    خواهش میکنم.
    منم دقیقا جمله خودتونو نوشتم.
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی